Naast de bisschoppen en kardinalen die op de Amazonesynode zijn uitgenodigd, welke bekend staan om hun heterodoxe standpunten (o.a. anti-celibaat), heeft Bergoglio nu ook leden van de VN uitgenodigd op deze aanstaande synode. Recent zei Bergoglio nog dat we instellingen zoals de EU en de VN “moeten gehoorzamen.”

Er zijn twee bekende namen die met de Verenigde Naties geassocieerd zijn, die op de gastenlijst staan (meer bepaald: de speciale genodigden) voor de komende Amazonesynode: de Amerikaanse economist Jeffrey Sachs (adviseur van de huidige Secretaris-Generaal van de VN) en de Koreaanse voormalige Secretaris-Generaal van de VN Ban Ki-Moon. Zij maken deel uit van de 185 mensen die uitgenodigd zijn op de synode, die in Rome zal plaatsgrijpen van 6 tot 27 oktober. Bij de speciale genodigden zijn ook nog een aantal zogenaamde “klimaatwetenschappers” uitgenodigd. Sachs en Ki-Moon staan bekend om hun pro-abortus standpunten. In het kader van “strijd tegen de klimaatverandering” werden er reeds heel wat conferenties gehouden in het Vaticaan, waarbij o.a. Sachs en anderen kwamen spreken.

Naast de bisschoppen van de Zuid-Amerikaanse landen die met de Amazone geassocieerd worden, zijn er ook bijzondere genodigden, uitgekozen door Bergoglio zelf. Daaronder bevinden zich  (de pro-gay) Kardinaal Schönborn, Kardinaal Maradiaga, Kardinaal O’Malley, Kardinaal Marx, Mgr. Paglia, Mgr. Sanchez Sorondo, vader Antonio Spadaro,.. etc etc: allemaal bekende modernisten uit het Bergoglio-kamp.

Kardinaal Brandmüller had het werkdocument van de Amazonesynode reeds bestempeld als “ketters”, hij zei dat het een geloofsafval van de Goddelijke Openbaring inhoudt, en dat het met alle daadkracht moet verworpen worden. “Het Instrumentum Laboris voor de Amazonesynode vormt een aanval op de fundamenten van het Geloof, en op een wijze die tot nu toe nog niet voor mogelijk werd geacht. Daarom moet het verworpen worden met de grootste daadkracht.

Aartsbisschop Viganò zei reeds dat het Bergoglio zelf is die een schisma uitlokt. “Paus Franciscus zegt dat (dat hij niet bang is van schisma’s), omdat hij weet dat de Amazonesynode een schisma zou kunnen uitlokken. Hij staat klaar om te zeggen dat anderen het schisma veroorzaken, maar hij lokt het zelf uit,” aldus Mgr. Viganò in een recent interview.

Inderdaad, het zijn niet de trouwe katholieken die zich afscheuren van de Ware Kerk, maar het is Rome dat zich afscheurt van de Ware Kerk, en dus van ons. Want de profetie van La Salette in 1846 luidt: “Rome zal het geloof verliezen en de zetel worden van de Antichrist.” Rome kan dan onmogelijk nog in eenheid blijven met de Katholieke Kerk. Na oktober zal wellicht de hel losbarsten in de Kerk.

LifeSiteNews (1), (2)

9 reacties op “Bergoglio inviteert pro-abortus VN-beambten naar de Amazonesynode”

NB > *de HEL losbarsten* ? — zeker is, gezien het visioen van Pius`X, uit 1909, dat dit gaat gebeuren gedurend het (tijdelijke) bestuur van een late naamgenoot van Pius`X -(( ik`zelf, denk daarbij uiteraard aan de komende *interim* …!?
    |
    maar inzake die zgn “bevolkings politiek” bij de UN ?… al`reeds in vorige eeuw, vond men daar, dat DE wereld`populatie, ja met : een/derde deel verminderd zou moeten worden !!
    |
    PS : en dat schijnt weer gebaseerd op iets wat staat in de Apokalyps ? > “… om het derde deel van de mensheid te doden […] door deze drie plagen werd het derde deel van de mensen gedood, door het vuur, en de rook, en de zwavel …” {Openbaring 9:15+18}

1. Restkerk-redactie Avatar
      Restkerk-redactie

Beste Hero, over de profetie van Pius X willen we naar dit artikel van ons verwijzen: https://restkerk.net/2013/10/23/profetie-van-h-paus-pius-x/

2. eric sabels Avatar
    eric sabels

Hoe is het eigenlijk mogelijk geweest om de vorige paus zomaar te kunnen afzetten ?

@eric,
      ?… mogelijk was hij niet bestand tegen de druk op ‘m uitge`oefend — en mogelijk overzag hij niet de gevolgen van z’n aftreden ?

3. Johan Avatar
    Johan

Na de synode barst de hel los in de Kerk ? Hopelijk gebeurt het nog vroeger !

geachte redactie,
    als jullie menen, ahv deze ( in_complete ) weergave >

Profetie van H. Paus Pius X

|
    dat Benedictus … *Petrus Romanus* zou zijn, dan mag je ook zeggen, HOE je tot zo`een conclusie komt !?

1. Restkerk-redactie Avatar
      Restkerk-redactie

Beste Hero,

wij menen niet dat Benedictus Petrus Romanus zou zijn, Benedictus is de voorlaatste op de lijst van voorzegde pausen van St. Malachias, maar de laatste in de lijst van pausen van Garabandal: hij is de laatste ware en aardse paus. Over het visioen van Pius X: de lijken zijn wellicht symbolisch, evenals de “oorlog”. Het is nu ook oorlog, maar zonder dat er één kogel werd afgevuurd: een geestelijke oorlog. Maar in een visioen wordt dit verzinnebeeld door een echte oorlog, omdat een geestelijke oorlog niet kan worden uitgebeeld. In Garabandal zagen ze dat de communisten het Vaticaan gingen overnemen; welnu: met Bergoglio is dit voltrokken. Pius X had het ook nooit over de laatste paus, maar over een naamgenoot die zou vluchten. Petrus Romanus is volgens MDM een geestelijke paus, en geen aardse, hij zou gewoon St. Petrus zijn die zijn Restkerk vanuit de Hemel begeleidt doorheen alle eindtijdbeproevingen, waarna Rome verwoest wordt en het einde komt. Op dat punt verschillen wij klaarblijkelijk van overtuiging.
      Mvg De redactie.

1. FatimadeJong Avatar
        FatimadeJong

Geachte redactie, Bergoglio voldoet op alle punten aan ‘Petrus Romanus’ in de Malachy Prophecy (MP)!

Voorbeelden:

B beschouwt zichzelf niet als paus maar als bisschop van Rome. Ergo, Romanus!
        B geeft totaal niet om de Kerk. Zijn dekmantel is armenzorg, zoals in MP staat.
        B komt na Benedictus die een na laatst genoemde is in de MP.
        B heeft de Petruszetel gestolen. Daarom klopt het dat hij ‘zit op de stoel van Petrus’.
        B komt van het ‘einde van de wereld’ zoals genoemd in de MP.
        Etc.