Het is niet enkel zo dat er homoseksuele orgieën plaatsvinden in het Vaticaan, maar de omvang van de homoseksuele activiteit in het Vaticaan onder Bergoglio’s ogen is “nog nooit zo erg geweest”, zo vertelde een betrouwbaar lid van de Curie aan Ed Pentin van het National Catholic Register.

Pentin schreef eerder deze week dat dit curielid van het Vaticaan hem bevestigde dat “meerdere bronnen” in het Vaticaan, inclusief een andere ouder lid van de Curie, zeggen dat het verslag van de door drugs gevoedde homoseksuele orgie vlak naast de Sint-Pietersbasiliek echt is. “Hij zei dat de omvang van de homoseksuele praktijken in het Vaticaan nooit erger zijn geweest, ondanks pogingen door Benedictus XVI om de seksuele perversiteit in de Curie uit te roeien, na het Vatileaks schandaal van 2012,” zo schreef Pentin in zijn verslag.

Onlangs was er het nieuws van een hooggeplaatste monseigneur, Luigi Capozzi, die naar verluidt twee maanden geleden gearresteerd werd toen hij betrapt werd tijdens een homoseksuele orgie die gevoed werd met cocaïne, in een appartement in hetzelfde gebouw waar de Congregatie van de Geloofsleer z’n burelen heeft.

Vader Dariusz Oko, een Poolse priester, zei dat eens homoseksuele geestelijken een “dominante” positie bereikt hebben in de hiërarchie van de Kerk, ze een “geheime elite” worden met “enorme macht in het beslissen over belangrijke nominaties en uiteindelijk het gehele reilen en zeilen van de Kerk.”

Christine de Marcellus Vollmer, één van de stichters van de Pauselijke Academie voor het Leven, vertelde LifeSiteNews dat zo’n “verachtelijk gedrag dat zich afspeelt in het Vaticaan” aangeeft dat het Schip van St. Pieter met Bergoglio “van de koers afgegaan is.”

In juni 2016 berichtten we ook al over de homoseksuele orgieën in de seminaries van Rome, nadat een priester getuigde over de feestjes op vrijdagavond in het seminarie, die eindigden in orgieën. De priester pleegde uiteindelijk zelfmoord.

Colleen Bayer vertelde vervolgens het verhaal van een jonge Anglicaan die zich bekeerde tot het Katholicisme en een seminarie binnenging, nadat hij zijn oversten had verteld over zijn bezorgdheden en inspanningen, wat zijn persoonlijke relaties waren en dat hij bezorgd was omdat hij zich aangetrokken voelde tot mannen. Desondanks werd hij priester gewijd en naar Nieuw Zeeland gezonden voor vijf jaar, waar hij niet in staat was om zijn geestelijke wanorde en verlangens te overwinnen. Op dat moment kwam de priester op de hoogte van het Bayer-echtpaar, en hij ging hen opzoeken en vroeg hun om hulp.

“Hij vertelde ons: ‘Je weet niet wat we in Rome gedaan hebben op de vrijdagavond. We ontmoetten elkaar…. ‘ en ze deden wat homoseksuelen doen. Bij deze gelegenheid openbaarde hij ons de Roomse feestjes op vrijdagavond met andere seminaristen, die eindigden in homoseksuele orgieën.”

De jonge wanhopige priester openbaarde de “verwoesting, de vuiligheid en de dingen die gebeurden die vreselijk waren…” Bayer informeerde dan naar de verantwoordelijken die zo’n psychisch verscheurde mensen in de seminaries opnemen, en ze beschreef de angsten van de jonge bekeerde priester en de innerlijke tegenstrijd die uiteindelijk leidde tot zelfmoord.

Bron: LifeSite

4 reacties op “Het decadente Rome: homoseksuele orgieën in het Vaticaan nog nooit zo erg als onder Bergoglio”

Als je dit artikel leest dan heb je te indruk dat Rome aan het vervallen is in een orgie nog erger dan het heidendom. Het is duidelijk dat de moraal in het Vaticaan een dieptepunt heeft bereikt !!!

2. Marrie Avatar
    Marrie

Ik schaam me dat ik bij die kerk hoor. Ga er het liefst uit als ik dit lees, maar ja we hebben zo’n bloeiende parochie en een goede pastoor dat het geloof mij inspireert. Ik noem me dan maar katholiek en niet meer rooms.

1. Eric Avatar
      Eric

@ Marrie,
      Beste Marrie, er bestaat niet zo iets als “die kerk”, noch bij de Katholieken noch bij anderen. De meeste Katholieken werden eigenlijk ‘modernisten’ of een nieuw soort protestanten. De bisschoppen plaatsten zich aan de zijde van Bergoglio en de meeste priesters blijven die onwaarachtige bisschoppen volgen waardoor de meeste schaapjes mede verloren lopen.

Vind je niet dat het tijd wordt om de knoop door te hakken ?

Als je echt wil kiezen voor het Onveranderlijke Woord van God dan lees je geen Nederlanstalige bijbels die gedrukt zijn na 1959 want onbetrouwbaar en dan luister je ook niet meer naar priesters die niet van de Onveranderlijke Traditie houden want zij misleiden je.

Het is niet nodig extreem en/of hard en in termen van wetten te denken om Traditie gericht te leven, neen, maar het is wel de essentie van de Heilige Traditie om het eigen innerlijk leven zoveel mogelijk af te stemmen op de H.Harten van Jezus en Maria. Met hen mede lijden is als een voortdurend gebed zonder woorden en dan kun je een groot mededogen voelen voor al die misleide schaapjes zonder hen te veroordelen en VOORAL om zelf niet meer te worden misleid!!!

Een oprechte geestelijke beleving eist voortdurende WAAKZAAMHEID zodat je ten alle tijden het onderscheid kunt maken tussen christenen die nog oprecht WILLEN zijn en christenen die zich laten verwateren door onwaarachtige priesters.

En dan hoef je je ook niet meer te schamen maar des te meer van hen te houden want zij kunnen niet verder zonder jouw oprechte bezorgdheid.

3. annie Avatar
    annie

en heeft die priester echt zelfmoord gepleegd, of heeft hij te veel willen vertellen/lekken van wat er echt gebeurt in Rome, en hebben ze een zelfmoord geënsceneerd, zoals die leakers van de schandalen van Hillary Clinton. Die plegen ook zogezegd allemaal zelfmoord….