Drie dagen na het homo-erotische schandaal in de Stephansdom van Wenen werd Kardinaal Schönborn in allerijl afgevoerd naar het ziekenhuis. Alle afspraken t.e.m. Kerst werden geannuleerd. Dat meldt Neue Bildpost.

Tijdens de godslasterlijke vertoning in de Dom van Wenen, vertelde Schönborn over een vermeend mirakel, waar hij door geraakt geweest was. Het bleek echter een homoseksueel fabeltje te zijn, dat verzonnen was door de vrouwelijke journaliste Chris Lohner. Volgens dat verhaal werden twee mannen naakt aan een boom gebonden en achtergelaten om te sterven in 1256 in Montevergine, Italië, omdat ze homoseksuele daden gepleegd hadden. Echter, Onze Lieve Vrouw zond stralen zonlicht om hen te warmen, en bevrijdde hen miraculeus. De mensen werden hierdoor geraakt en aanvaardden de homoseksuelen.

De fabel vindt zijn oorsprong in de heidense praktijken van de cultus van de godin Cybele. De abt van Montevergine heeft herhaaldelijk de uitbuiting van zijn heiligdom voor homoseksuele propaganda aan de kaak gesteld.

Volgens Gloria News zou de Kardinaal op 3 december een longembolie hebben gekregen. Zijn toestand zou stabiel zijn. In maart werd Schönborn nog behandeld voor prostaatkanker, nadat hij zich in februari kwaad had gemaakt omdat Mgr. Andreas Laun in Oostenrijk zich verzette tegen het “zegenen” van homoseksuele stellen, en de Katholieke Leer over homoseksualiteit benadrukte.

Laten we bidden voor Schönborns bekering.

Bron: Bildpost, Gloria

8 reacties op “Kardinaal Schönborn opgenomen in het ziekenhuis”

1. b hoekstra Avatar
    b hoekstra

Non nieuws en zeker geen breaking, hij moet rust houden na een interne kleine bloeding. Bid liever voor s mans genezing ipv bekering. Hij kan zich tenminste verantwoorden als hij voor Jezus staat.

1. dickgo Avatar
      dickgo

Ik bid voor zijn bekering. Als hij genezen is en niet bekeerd dan heeft hij nog niets gewonnen.

2. Hero de Jong { Profeet } Avatar

|
    NB > voor ieder mens, geldt een zgn *MAAT der ZONDE* — echter, soms verhindert God bewust, dat zo`iemand welke grove schuld heeft, zijn of haar *MAAT* tot de rand vult — waarom ?… wij weten niet alles — maar zeker is, dat de scheiding nadert, tussen de bokken en de schapen, tussen het onkruid en het koren …

3. Johan Avatar
    Johan

God straft onmiddellijk !

1. Hero de Jong { Profeet } Avatar

|
      @johan … soms wel, doch vaak niet — het moet immers nut hebben, en leiden tot inkeer van de zondaar !?

4. Anna Avatar
    Anna

Mijn excuses voor deze onchristelijke reactie, maar ik hoop van harte dat (kardinaal) Schönborn het ziekenhuis niet meer (levend) zal verlaten………..

1. Restkerk-redactie Avatar
      Restkerk-redactie

UPDATE: Schönborn blijft zeker in het ziekenhuis tot in januari. Hij blijkt een longinfarct te hebben gehad.

5. Johan Avatar
    Johan

Jaja, dat komt ervan met die strapatsen in de Weense Stefansdom ! Zou er dan toch nog gerechtigheid bestaan ?