Foto: Columbiaanse bisschoppenconferentie.

De Columbiaanse Bisschoppenconferentie publiceerde onlangs op Flickr.com foto’s van een “kerkelijk” evenement met inheemse sjamanen die demonen oproepen in aanwezigheid van enthousiaste priesters, zusters en bisschoppen.

De sjamanen verschenen gekleed in poncho’s met veren op hun hoofd. Ze lieten rook vrij over bananen, ananas, Indiase maïs en andere groenten en fruit die op een handdoek werden gerangschikt. Verder besprenkelden zij hun publiek met een vreemdsoortige, bezworen substantie. De gebeurtenis werd door de bisschoppen voorgesteld als “de Kerk met een Amazonegezicht”. Het is echter “de Kerk in totale apostasie.” Mensen die deelnemen aan dit soort heidense rituelen en denken dat ze hieruit enige “zegen” kunnen ontvangen, kunnen zich niet meer katholiek noemen.

Na oktober ook in uw plaatselijke kerk?

Vruchten die in een bijzondere opstelling liggen, worden beademd met pijpenrook. Foto: Colombiaanse bisschoppenconferentie.
De sjamaan bezweert zijn kwispel, bestaande uit ananasbladeren. Foto: Colombiaanse bisschoppenconferentie.
De sjamaan “zegent” en “besprenkelt” het aanwezige volk (bisschoppen, priesters, kloosterzusters en gewone “gelovigen”). Foto: Colombiaanse bisschoppenconferentie.
De bisschoppen zagen dat het “goed” was. Foto: Colombiaanse bisschoppenconferentie.

Gloria.tv

4 reacties op “Pre-synodale vergadering in Colombia: Sjamanen “zegenen” bisschoppen, priesters en gelovigen met vreemdsoortige substantie”

|
    NB > dit zijn de SPOKEN uit het nog`niet zo`grijze verleden, welke nooit rust hebben kunnen vinden, en zich nu`weer vrij`uit gaan manifesteren …

2. Andre Avatar
    Andre

Dit soort taferelen mishaagt ZEER ZEKER de LEVENDE EN ZEER HEILIGE DRIEVULDIGHEID!

Daar had het gebed tot Heilige Aartsengel Michaël gebeden moeten worden, al was het maar door 1 priester of 1 zuster of 1 oprechte gelovige. Dan had het tafereel voorzeker niet plaats gevonden .

Tot Vatcaan II was dit gebed trouwens verplicht na elke Heilig Misoffer !

1. Johan Avatar
      Johan

Als ik dit in een plaatselijke kerkgemeenschap zie gebeuren ze ze gegarandeerd wat meemaken !! Zorg ervoor dat jullie je rozenkrans bij hebben, want de strijd is begonnen !

3. Angela Gelten Avatar
    Angela Gelten

Mogelijk is dit iets voor de natuur. Maar ik persoonlijk vind de door deze sjamaan gedragen verentooi van papegaaienveren helemaal niet diervriendelijk. Die horen aan een papegaai.