Een nieuwe aflevering van Restkerk TV waarin wijlen vader Gruner aan het woord komt, die het verband legt tussen het ongeldige aftreden van Paus Benedictus, schijnpaus Franciscus en het Derde Geheim van Fatima:

4 reacties op “RESTKERK TV: Vader Gruner over Paus Benedictus en het Derde Geheim van Fatima”

|
    toch wel zeer moedig, van die pater Gruner, want in 2014 was Franciscus Bergoglio, immers nog ra’a’a’azend populair …!?
    |
    zodra ik een nieuwe computer heb, ga ik dat filmpje bekijken …!!

Moedige getuigenis maar de onzekerheid blijft, zullen we ooit weten wat Zuster Lucia ooit schreef ? Het blijft wat gissen, ook over dat er een dubbelgangster was van de Zuster, heeft het Vaticaan iets cruciaals weggelaten in die tekst?

@willy … goed nieuws >
    |
    Marcus 4:22 & Lucas 8:17 “… niets! is verborgen of geheim, dan om ge`openbaard en aan het licht te komen …”
    |
    PS > wat wij nu maar beter, *het #4e geheim van Fatima* kunnen noemen, dat zal dus ONgecensureerd + wereld`wijd bekend gemaakt gaan worden ….

4. FatimadeJong Avatar

RKCN NIET ZO PROBLEMATISEREN!

Derde geheim is herhaald in Akita! Zegt Gruner ook! Zegt Benedictus XVI ook!
    Apostaat Bergoglio kan nooit paus zijn. Ergo, sede vacante.
    Gewoon doen wat OLM Maria zei: bid dagelijks de Rozenkrans en draag Haar Bruin Scapulier!
    En bid de Rozenkrans van Zeven Smarten van OLM Maria. Dagelijks.

Next problem!