Op 6 oktober had er een ontmoeting plaats met jongeren in de grote audiëntiehal. Deze werd voor de gelegenheid omgetoverd tot een fuifzaal, waar een groep jongeren op de meest walgelijke muziek stond te dansen en te breakdancen. Dit zijn dan de “katholieke jongeren” waar Bergoglio naar zal luisteren!

Kijkt u zelf (vanaf ca 0:05:00 en dan verder vanaf 0:42:00):

De laatste video van The Remnant Underground over deze verdoemde synode:

3 reacties op “Rock ’n Roll op de Jeugdsynode – op 6 oktober werd de audiëntiehal omgetoverd tot een fuifzaal”

Deze audiëntiezaal is door een wereldberoemde architect ontworpen en in 1971 ingewijd. Er is iets vreemds mee aan de hand. Van buiten en van binnen komt het motief van een serpent heel duidelijk naar voren. (Zie website van Now The End Begins) Het kunstwerk achter het podium, dat in 1977 gereed kwam, toont een triomferende Christus. Maar er is een raar uitsteeksel op zijn hoofd (door de wind wapperend haar) en als je goed kijkt ziet het eruit als het hoofd van een serpent! Het kunstwerk heet “De Opstanding”, maar ik vind het eerder afstotend. Het klinkt te ongelooflijk om waar te zijn, maar als je alle aanwijzingen hebt bekeken, dan kan het geen toeval zijn. Alles wijst in dezelfde richting. Hier is dus de plaats waar de intronisatie van de Antichrist zal plaatsvinden. Het is daarom een passend decor voor bovenvermelde opvoering.

Ook voor degenen die geen Engels kennen is deze link interessant door de vele foto’s die worden getoond waaruit het reptiliaanse motief duidelijk naar voren komt. Er is trouwens steeds vaker sprake op het internet van “héél belangrijke” buitenaardsen die ze de Reptilianen noemen. (Ik raad ieder aan een lichtzwaard te kopen van Obi-Wan Kenobi – uit Starwars.)

Wat had men anders verwacht ? Rockconcerten in kerken zullen meer voorkomen en over Jezus de verlosser geen woorden meer !!

3. Johan Avatar
    Johan

Ik zie nu niet wat er verkeerd is aan deze manifestatie. De jongeren wilden duudelijk een boodschap brengen & wat die breakdancer daar kwam doen : je kunt daar een persoonlijk oordeel over hebben. Bedenk dat dergelijke uitvoeringen ook al plaats vonden oneer JP II ! Moeten we nu echt alles afkraken ? Als deze uitvoering, die tussen haakjes NIETS van een fuif heeft zoals jullie beweren, in een kerk had plaatsgevonden, zou er wel reden tot ongerustheid zijn geweest…!