Vader James Martin maakt de satansgroet tijdens een metallica-optreden voor ‘The Colbert show’.

Het aartsbisdom van Ierland nodigde vader James Martin, de bekende Vaticaanse homo-propagandist, uit om te komen spreken op de Wereldvergadering van Families in augustus in Dublin, Ierland. Dit toont eens te meer hoe diep Ierland gevallen is.

Martin, vorig jaar door Bergoglio aangeduid als speciale adviseur bij het Vaticaanse Secretariaat voor Communicatie, en die bekend staat dat hij homoseksuelen en lesbiennes omarmt en wil verwelkomen in de katholieke kerk, en die bovendien zegt dat homoseksuele “seks” geen zonde is, kondigde op 11 juni op Twitter aan dat hij vóór het bezoek van Bergoglio aan de vergadering, zal spreken over hoe men LHBT-mensen in de kerk moet verwelkomen. De liberale journalist Christopher Lamb reageerde hierop door te zeggen dat deze keuze een “belangrijke goedkeuring” is van Martins homopropaganda.

De bekeerde ex-homoseksueel Joseph Sciambra ontmaskert James Martin in een serie video’s:

6 reacties op “Wereldvergadering van Families in Dublin, Ierland: homo-propagandist vader James Martin komt spreken”

Het is toch niet te geloven! Opnieuw Dublin die het ware geloof door het afvalputje trekt!

Wat betreft het satanssymbool met de twee vingers omhoog betekent dat in de gebarentaal voor doofstommen “vrede”, maar dat is geen valide argument om de interpretatie van een “groet aan Satan” te ontkrachten, want degeen die de gebarentaal heeft ontwikkeld was iemand die niet vies was van het Satanisme en van alles dat daar omheen zwermt.

1. M Avatar
      M

Duim naar buiten is “vrede”, duim naar binnen, over de ring- en middelvinger, is het “teken van de horens”, in de wicca gebruikt om de ‘gehoornde god’ in te roepen.

Deze paus heeft onlangs een verklaring gegeven dat hij tegen homohuwelijk is , maar verder blijft het een bedenkelijke zaak!

3. FatimadeJong Avatar

@ Willy. 1 Bergoglio is geen paus (niet canoniek en meervoudig automatisch geexcommuniceerd)
    2. Bergoglio praat met iedereen mee. Hij is ook ‘tegen abortus’, maar heeft wel onderscheiding gegeven aan een doktor die 10.000 abortussen op haar geweten heeft voor ‘verdiensten’ aan de Kerk!

Maar Bergoglio kan niets als de gewone katholieke christen het niet toestaat. Helaas.

4. FatimadeJong Avatar

Hierbij wil ik elke katholiek-christen vragen om niet meer aan Bergoglio te refereren als paus. Bergoglio is geen paus want niet canoniek gekozen en meervoudig automatisch geexcommuniceerd!

En bid dagelijks de Rozenkrans zoals OLM Maria honderden malen heeft gevraagd.

Helaas, doet ‘natuurlijk’ bijna niemand. Grote historische schuld voor alle ellende in de Kerk en in de wereld ligt daarom niet eens bij Bergoglio, maar bij de gewone leken. Brrrrrrrrrr.

1. Jeanne Avatar
      Jeanne

Waarom de schuld geven aan de leken (de schapen)!!!!! De herders moeten het volk leiden en niet andersom. Wie heeft de leken het bidden verleerd????? Waarom had Vermandere zoveel succes met zijn afbraak optredens in kerken???? Als het zout geen waarde meer heeft wordt het dan niet vertrappeld???? Zelf heb ik tot mijn spijt moeten ervaren dat vele priesters een job hebben en geen roeping. Gelukkig, maar zeer zeldzaam zijn de priesters die nog een roeping hebben en zout zijn. Laten we daarvoor bidden, tot God, H. geest, H.Maagd Maria en ook tot de heilige aartsengel Michael Hij die zoveel macht heeft. Wie heeft het gebed na de H.Mis tot Hem weggelaten.???? Neem de H.Missen op van Nederland en Belgie. De mis van sacramentsdag (nederland) was een prachtige H.Mis, zeer waardevol.