In Nederland is Mgr. Smeets in het ziekenhuis opgenomen na een licht herseninfarct. Men hoopt op een spoedig herstel. Deze bisschop riep zijn parochies op om hun kerken open te stellen voor de Covid-19-vaccinatie.

Het is niet bekend of de bisschop ook het vaccin genomen heeft, maar hij heeft het alleszins gepromoot en de kerkbesturen en parochies opgeroepen hun kerk als vaccinatiecentrum open te stellen: “Als er huisartsen komen, zeg er dan ja op.”

Toen een kerk in zijn eigen bisdom effectief als vaccinatiecentrum werd gebruikt, ging hij even een kijkje nemen. Hij zei toen dat het op deze manier schenden van het huis van God de “taak van de kerk” is.

Bidden wij voor de bekering van onze bisschoppen!

Bron: 1Limburg.nl

6 reacties op “Mgr. Smeets, die opriep om kerken om te vormen tot vaccinatiecentra, krijgt herseninfarct”

1. Lidwin Meijs Avatar
    Lidwin Meijs

In een interview heeft hij gezegd dat zijn afspraak ingepland stond voor donderdag, dat zal een week of 3-4 geleden zijn. Ik ben Limburgse en val onder het Bisdom Roermond daarvandaan dat ik het me nog herinner.

1. Johan Avatar
      Johan

Sterk ! Dat zeker !

2. dickgo Avatar
      dickgo

Waar staat dit? Kan het nergens terugvinden.

2. Johan Avatar
    Johan

God straft onmiddellijk zeker…

3. Snuf de Hond Avatar

Hoge koorts: kardinaal Eijk doet 3 maanden en stap terug!

Eh, heeft hij ook laatst een corona (abortus) spuit gehad?