Op zondag 7 oktober, aan het begin van de Amazonesynode, en op het feest van Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans, vond een plechtige ceremonie en processie plaats in de Sint-Pietersbasiliek. De ceremonie en de processie hadden echter niets met Onze Lieve Vrouw te maken. Het draaide allemaal rond dat heidense naakte afgodsbeeld ‘Pachamama’ of ‘Gaia’.

Over het ritueel van 4 oktober zei de Vaticaanse theoloog Mgr. Nicola Bux dat het “waarlijk Satanisch” was. Een kleinzoon van een voormalige Sjamaan zei dat hij zijn ogen “niet kon geloven” toen hij dit zag. De Italiaanse heidense vereniging ‘Antro della Magia’ noemde dit een “prachtige ceremonie toegewijd aan Moeder Aarde,” en zei dat deze “ceremonie de deuren zal openen voor een meer rooskleurige toekomst voor ons heidenen.” Ze besloten in hun artikel aldus: “Eindelijk een belangrijke daad van de kerk richting de erkenning van heidense religies en hun belang. Wij heksen kunnen niet anders dan zeer gelukkig te zijn hierover!”

Hier de beelden van de ceremonie van 7 oktober IN de Sint-Pietersbasiliek, dus vlakbij het graf van Sint-Petrus:

De aanwezigheid van Kardinaal Sarah is opvallend.
Allemaal in een kring rond de kano met het afgodsbeeld.

De kano met het afgodsbeeld ‘Pachamama’. Wie beweert dat dit schandelijke naakte beeld ‘Onze Lieve Vrouw’ voorstelt, moet dringend een nieuwe bril kopen.

Er werd gretig gedanst en muziek gemaakt.
Even later kwam ook Bergoglio samen met een hele boel bisschoppen meedoen.

Op de voorgrond liggen plakkaten met namen van bepaalde Zuid-Amerikaanse figuren (Vincente Cañas, Oscar Romero,…) en slogans (“profetische kerk”, “integrale ecologie”, “nieuwe weg”…).

Bergoglio wordt gekroond.
Bergoglio neemt een totempaal in ontvangst.
De mensen maken zich gereed voor de plechtige processie.

Bergoglio in de processie.

De mensen dragen de plakkaten met de namen van Zuid-Amerikaanse figuren en de slogans.

Processie komt aan in de synodehal.

Sindsdien staan de plakkaten en de boot met het afgodsbeeld (en de andere prullaria) te prijken vooraan de synodehal.

Dit was een afschuwelijke karikatuur van hoe de processie had moeten zijn op het Feest van Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans:

8 reacties op “Op het feest van O.L.Vrouw van de Rozenkrans: heidense ceremonie en processie IN de Sint-Pietersbasiliek”

1. Greta Avatar
    Greta

Wat een vrolijke boel. Dit vindt de duivel wel leuk.
    Kardinaal Sarah voelt zich niet op zijn gemak.

1. Johan Avatar
      Johan

Ja Greta, we moeten werkelijk speciaal voor laatstgenoemde ! Heel dat gedoe is werkelijk ongezien !

2. Johan Avatar
    Johan

Dank aan Restkerk om ons hiervan op de hoogte te houden…!

hmmm ?… lekker spelen !!
    |
    maar … *iglesia profetica*, dat klinkt op`zich`zelf best goed — echter, ‘r wordt daar helemaal niet ge`profeteerd …
    |
    oftewel : “ruilt u, uw neurose voor een staart !?*

4. Johan Avatar
    Johan

Je zou haast denken dat het carnaval was in het Vaticaan…!

1. Angela Gelten Avatar
      Angela Gelten

@Johan,dat was precies mijn gedachte,het lijkt wel carnaval!

5. FatimadeJong Avatar
    FatimadeJong

REDDINGSPLAN KERK

Op basis van de Kerkelijke wet is Bergoglio is al tientallen malen automatisch geexcommuniceerd. En nu weer heidense rituelen IN de Sint Pieter. Maar ‘RKCn’ vinden alles best. Verdedigen niets meer. Zijn dringende Fatima-boodschap, gisteren 102 jaar geleden al vergeten. Brrrrr.

Red de Kerk en zielen. Doe simpelweg doen wat OLM vraagt:

1. Bid dagelijks de machtige Rozenkrans van OLM!
    2. Bid dagelijks de machte Rozenkrans van Zeven Smarten van OLM
    3. Draag het Bruin Scapulier van OLM
    4. Verspreid het Groen Scapulier van OLM onder zieken, afvalligen en ongelovigen.

RKCn kunnen een enorme kracht zijn ten goede voor de wereld, als ze dit massaal deden. Maar 99% RKCn is ‘tuurlijk’ niet geinteresseerd. Helaas.