In deze video worden de belangrijkste momenten en beelden van de heidense ceremonie van 4 oktober in het Vaticaan getoond, met duiding. Zie hieronder:

Opvallend was ook dat tijdens de Misviering in de Sint-Pietersbasiliek (voor de wijding van vier bisschoppen, voorgegaan door Bergoglio) die na deze ceremonie plaatsvond, er stukken van het plafond van de basiliek naar beneden kwamen, zo meldde de Italiaanse krant Corriere della Sera. Men moest de rechterzijbeuk afsluiten en evacueren.

Update 9/10: De zogenaamde ‘fallus’ of penis in erectie, van dat kleine beeldje, bleek dat toch niet te zijn (het bleek toch een arm) – dit dankzij een alerte lezer die ons een foto vanuit een andere hoek voorzag, waarvoor dank. Dit werd dan ook aangepast in de video. Kennelijk waren veel meer katholieke nieuwsredacteurs hierover verward. Maar fallus of geen fallus, het bleef een afgodsbeeld waar – samen met de andere afgodsbeelden – de deelnemers aan de ceremonie voor hebben neergebogen.

5 reacties op “RESTKERK TV: De heidense ceremonie in het Vaticaan (UPDATE 9/10)”

1. A vigilant citizen Avatar
    A vigilant citizen

Ben je zeker dat het hier om een mannelijk lid in erectie gaat of is het de rechter arm van het beeldje die gebogen is en nu alleen maar die indruk wekt. Boven alles de liefde voor de waarheid en objectieve verslaggeving. Wellicht staan er op internet foto’s of videofragmenten uit een andere hoek getrokken die voor opheldering kunnen zorgen.

2. Bart Avatar
    Bart

Niet zo vlug. Verschillende websites hebben al toegegeven dat het wél een arm is. De paus heeft zich ook eerder uit dr voeten gemaakt dan gepland. Hij zal er ook niet zo mee opgezet zijn geweest. Laten we geen spoken zien.

1. Silvanus Avatar
      Silvanus

De enige spoken die hier gezien worden, zijn die van de onwetendheid en de goede bedoelingen.
      Nog afgezien van de anatomie van de liggende figuur, is het overduidelijk dat deze mensen in aanbidding neervallen voor een afbeelding van “Moeder Aarde”.

3. Aaron-Jozef Avatar
    Aaron-Jozef

Nep katholicisme.
    De oude kerk verdwijnt onder leiding van paus Fransiscus snel, over 20 jaar zijn er nog 100 parochies over in Nederland. Het aantal bisschoppen kan van twaalf teruggebracht worden naar slechts eentje. Wij hebben over twintigjaar nog slechts 20.000 katholieken. De Tridentijnse Katholieke kerk zal over twintig jaar groter zijn dan de R.K kerk.
    Het aantal Tridentijnse katholieken die nu door het Vaticaan en nog erger door paus Fransiscus worden vervolgd en bespot zullen over twintig jaar de enige kerk zijn waar het universele katholieke geloof wordt beleden. Iedereen kan begrijpen dat een schisma in de R.K. Kerk van paus Fransiscus niet meer te voorkomen is.

4. Paul Avatar
    Paul

Er zijn heel wat mannen die met hun ziel onder de arm lopen. Daarvoor hoef je niet eens naar de Amazone.

Maar ervan uitgaande dat het zelfs voor de meest viriele man geen sinecure is om zijn geslachtsdeel onder de arm te nemen, moet het mijns inziens ervoor worden gehouden dat het hier geen fallus betreft.

Kijk de video vanaf 6:30 minuten en overtuig u zelf ervan of Priapus de prelaten hier al dan niet een loer draait: https://www.youtube.com/watch?v=1wioisaIU2I