De rozenkrans van de “moderne droefheden” met Bergogliaans kruis en een “regenboogtientje”. Foto: J. Martin

Vader James Martin S.J., de Jezuïetische homo-propagandist van het Vaticaan, heeft een nieuws soort godslasterlijke rozenkrans gepromoot, welke in het leven werd geroepen door de katholieke “sociale rechtvaardigheidsorganisatie” Contemplative rebellion.

Deze rozenkrans is een godslasterlijke persiflage van de in de Katholieke Kerk bekende Rozenkrans met de verschillende mysteries die contempleren over het leven van Jezus. Deze ‘nieuwe rozenkrans’ werd de ‘rozenkrans van moderne droefheden’ genoemd, met een eigen soort “mysteries”.

De eerste drie weesgegroetjes worden gebeden voor de slachtoffers van schietgeweld. Het eerste tientje wordt gebeden voor de vrouwen en hun kinderen, geboren en ongeboren, de vrouwen die met seksueel geweld te kampen hebben, en ongelijkheid (vb. op gebied van lonen); het tweede voor moeder aarde en de dieren – met een bezinning van Bergoglio uit zijn milieu-encycliek Laudato Si; het derde voor de migranten en de vluchtelingen; het vierde voor diegenen die gediscrimineerd worden omwille van hun huidskleur; en het vijfde voor het verwelkomen van LHBT-mensen in alle kerken, synagoges, moskeeën en tempels, voor hun “kinderen”, en dat ze ieder aspect van hun leven ten volle mogen beleven. Op de Tau-kruisen wordt gebeden voor de slachtoffers van mensenhandel.

Vader Martin promoot heiligschennis, want deze walgelijke “rozenkrans” doet bidden voor het aanvaarden van één van de vier wraakroepende zonden (tegennatuurlijke onkuisheid).

Bron: LifeSiteNews

5 reacties op “James Martin, de homo-propagandist van het Vaticaan promoot regenboogrozenkrans “voor de volledige aanvaarding van homo-koppels””

1. DG Avatar
    DG

En niet te vergeten voor moeder aarde (afgod) bidden is ook een “dood”zonde. We hebben maar een Moeder boven onze biologische moeder en dat is Maria.

De Rozenkrans is een zeer belangrijk gebed steeds aanbevolen door de Maagd Maria en moet daarom ernstig gebeden worden wil men vrucht dragen, en dit is hier niet het geval.

3. ACM Maars Avatar
    ACM Maars

Ik hoop niet dat deze rozenkrans in omloop raakt!

4. Sergeant yves Avatar
    Sergeant yves

Nee, nee jullie zien dit verkeerd, het bisdom voorzien van gelovige mensen weten wat ze doen toch ? Ze denken bij zichzelf “ laten wij God zodanig tergen dat hij wel moet ingrijpen en zodanig de tweede komst van Christus te bespoedigen”. Want Jezus zei toch toen hij de handelaars uit de tempel joeg”gij zult van mijn vaders huis geen markthal maken” en tegen de priesters “ jullie hebben van mijn vaders huis een rovershol gemaakt”. Dus dat is de tactiek om Jezus uit de hemel te lokken ! Als mijn theorie niet klopt dan zijn ze in het bisdom hier helemaal betoeterd !!