schneider2

In een interview met Gloria.tv waarschuwde Bisschop Athanasius Schneider voor het minimaliseren van de diepe crisis in de Kerk. “We hebben de afgelopen twee jaar gezien, hoe zelfs van de lippen van kardinalen woorden werden uitgebracht die tegen het Katholiek geloof waren gericht.” Bisschop Schneider zei ook dat een correctie van Amoris Laetitia nodig is, “anders zullen de fouten in dit document zich in de Kerk verspreiden zoals een kankergezwel.”

Bron: Gloria TV news

2 reacties op “Mgr. Schneider: ‘De fouten van Amoris Laetitia zullen zich in de Kerk verspreiden zoals een kankergezwel’”

Het is inderdaad een kankergezel die de poorten van de hel openzet en zal in de kerk en dat zien we al een schisma veroorzaken ! Shalom

2. Mgr. Schneider: ‘De fouten van Amoris Laetitia zullen zich in de Kerk verspreiden zoals een kankergezwel’ | 2012-2019 Avatar